• وبلاگ : پرواز تا اوج
  • يادداشت : انتظار
  • نظرات : 2 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام دوست من

    از اينکه لطف کردي و به من سرزدي خيلي ممنونم
    با تبريکي از سال نو به روزم و منتظر حضور گرمي بخش دوباره شما.

    در پناه حق، موفق و شاد و پيروز باشيد
    سلام ....ممنون که سر زدين.....خيلي دعا کنين....عيدتون هم مبارک..يا علي ع

    سلام عزيز

    خوبي؟

    احوالي از ما نمي پرسي

    التماس دعا



    سلام دوست عزيز بامطلب در باره

    ماجراي پروژکتور ماشين رهبري


    بخش سياسي- 1-از پايان جنگ سرد و آغاز فصل نويي از فرايند جهاني شدن و رشد شتابان وسايل ارتباط جمعي و رسانه ها ،ماهيت قدرت و رقابتهاي سياسي ها از شکل سخت و نظامي به اشکال نوين تري تغيير ماهيت داد. بازيگران سياسي براي تامين منافع و امنيت خود نمي توانند از ابزارهاي سنتي مانند جنگ و ديپلماسي به تنهايي استفاده کنند و ابزارهاي جديدي که برآمده از مقتضيات انقلاب اطلاعات و ارتباطات است وارد اين عرصه شده اند. قدرت سخت جاي خود را قدرت نرم داده و ابزارهاي جنگ نرم مانند شايعه،بمباران اطلاعاتي،شبکه هاي اجتماعي و ....جايگزين بمب وموشک و تانک شده است. جنگ رسانه اي از مهم ترين ابزارهاي توسعه قدرت نرم در عصر جهاني شدن است

    به روزم منتظر حضور گرمتون هستم

    از نظرات سازندتون بهره مندم کنين

    موفق و بصير باشين اين يه تکليفه

    امام سجاد عليه السلام و امام صادق عليه السلام فرمودند: هرکس به حرفي از کتاب خداي تعالي گوش فرا دهد، بدون اينکه آن را بخواند، خداي تعالي برايش يک حسنه و نيکي نوشته، يک گناهِ او را مي زدايد و او را يک درجه بالا مي برد. و هر که آن را با نگاه کردن و بدون صدا بخواند، خداي تعالي به هر حرفي، يک نيکي برايش نوشته و يک گناه مي زدايد و يک مرتبه، بالاي مي برد. و هر که يک حرف از ظاهر آن بياموزد، خداي تعالي ده نيکي برايش مي نويسد و ده گناهش را مي زدايد و ده درجه او را بالا مي برد.

    سپس فرمودند: هرکس حرفي از قرآن را در نماز بخواند، خداي تعالي به ازاي هر حرف، به او ده ها نيکي مي نويسد و ده ها گناه مي زدايد و ده ها درجه، او را بالا مي برد. و هرکه قرآن را ختم کند، درخواست او [چه دير و چه زود] مورد اجابت واقع مي شود.

    .
    پانزدهمين ختم قرآن
    .
    .
    را به روح ملکوتي حضرت زينب کبري عليها سلام و ارواح اسرائي که او را از کربلا تا شام و از آنجا تا مدينه همراهي کرده اند هديه مي کنيم .
    در اين ختم نيز روح اموات و گذشتگان خودمان را نيز در اجر و پاداش معنوي اين ختم شريک قرار مي دهيم .

    شما دوستان عزيز وقتي که وارد وبلاگ شديد در قسمت پيام ، نام خود را همراه با جزئي که مي خواهيد بخوانيد براي ما بنويسيد و همچنين آدرس وبلاگ خود را يادداشت کنيد تا ما با مراجعه به وبلاگ شما بتوانيم به شما اطلاع دهيم که اسم شما ثبت شده است .
    .

    سلام
    من يک "بيسواد"م. ازتون دعوت مي کنم در پاسخ به سوالهايي که برام پيش مياد کمک کرده در بحث و پاسخگويي شرکت کنيد.
    منتظرتونم
    با سپاس