شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

mp3 player شوکر

parande

+ www.mohamadmahdi1392.parsiblog.comوبلاگ نيني مامان و باباش

parande

+ وبلاگ پسر منم ببينيدwww.mohamad mahdi92.parsiblog.com

parande

+ برترين خلق، ما را که آبرويي نيست؛ پس تو خود شفيعمان باش و اين نياز را به درگاه ذات احديّت برسان که ديگر انتظار موعود بس است.
parande
«اللهم عجل لوليک الفرج»
*ابرار*
اللهم عجل لوليک الفرج

parande

+ يا حجه‌الله؛ پيشترها تو را براي خودم مي‌خواستم، اما امروز تو را براي جهان مي‌خواهم. بي‌عدالتي و ستم، جهان را پوشانده است و داد دادخواهان را دادرسي نيست. يگانه‌پرستي و خداباوري رنگ باخته و آن‌چه بر جهان هستي حکومت مي‌کند، خوي شيطاني و کبر تفرعني است.

parande

+ مهدي جان؛ بار ديگر ملايک کارنامه‌ي اعمال يکساله‌ام را به محضر مقدس‌ات آوردند و بار ديگر عرق شرم بر پيشاني‌ام نشست. مولاي من؛ مي‌دانم که غم غيبت را اندوه ناشي از اعمال زشت ما برايت دو چندان مي‌کند و اين بر شرمساري‌ام مي‌افزايد و رواست اگر از خجلت و شرمساري بميرم.

parande

parande
امام حسن مجتبي (عليه السلام) فرمود: اى فرزند آدم! نسبت به محرّمات الهى عفيف و پاکدامن باش تا عابد و بنده خدا باشى. راضى باش بر آنچه که خداوند سبحان برايت تقسيم و مقدّر نموده است، تا هميشه غنى و بى نياز باشى. نسبت به همسايگان، دوستان و همنشينان خود نيکى و احسان نما تا مسلمان محسوب شوى. با افراد (مختلف) آنچنان بر خورد کن که انتظار دارى ديگران همانگونه با تو بر خورد نمايند.

parande

خيلي وقتها از جايي كه انتظارش را نداري به تو سود مي رسد (مولي امير المومنان امام علي مصطفي (سلام الله عليه و آله و سلم)و صبر عين شجاعت است رسول اعظم ص اخوي لبيك يا امام خامنه اي (س)استشهادي امام المصلح سيد علي س

parande

+ سلام

parande

+ دوستان پيشاپيش عيدتون مبارك
beran
88/12/28

parande

+ سلام دوستان

parande

تسبیح دیجیتال
parande
رتبه 0
0 برگزیده
385 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top